80. Rabobank: Een (bio)dynamisch gesprek tussen ondernemer en financier
Naar 15% biologisch landbouwareaal in 2030 en EUR 50 mln euro voor de ontwikkeling van de biologische markt. De ambitie in Nederland ligt hoog. Dat is ook wel nodig want de marktvraag blijft achter, mede door de flinke prijsstijgingen van ons voedsel. Door het toenemende aantal duurzaamheidskeurmerken is het voor de consument ook nog eens lastig om keuzes te maken. Voor bio neemt de concurrentie daarmee toe op meer dan alleen onderscheidend vermogen. Hoe ga je daar als biologisch ondernemer en als retailer mee om? Hoe behoud je jouw onderscheidende positie? Welke rol speelt innovatie? En hoe kan de Rabobank helpen? Dat is waar we in deze workshop over in gesprek gaan. Het gesprek tussen ondernemer en bank. Wij nodigen u van harte uit.
Martijn Rol - Sectormanager Food Rabobank
Marja Bastiaansen - Vandersterre, Rouveen kaasspecialiteiten
Gespreksleider
Mirjam Hilgeman - Project Manager Food Rabobank