64. Hoe zet je met weinig middelen, een merk succesvol in de markt?
Soof Drinks bestaat zes jaar en is nog steeds in handen van de twee founders. Hoe hebben zij Soof Drinks kunnen uitbouwen tot een merk dat mee doet in de drankenwereld? Met veel kleinere budgetten dan de grote jongens. Nicole Horsmans werkte als categorymanager op hoofdkantoren van diverse supermarktketens. Door haar ervaring met het introduceren van vele producten, weet zij wat ervoor nodig is om een merk succesvol op het schap te krijgen en te houden. Samen met haar compagnon Daan Harterink lanceerde ze zes jaar geleden Soof Drinks. Ze wilden de lekkerste siropen en frisdrank maken van 100% natuurlijk fruit, groenten & kruiden. Niets anders! Is behoorlijk goed gelukt, de ingrediënten passen met gemak op de voorkant van de verpakking. Sinds 2023 heeft SOOF Drinks ook een biologische variant in de markt gezet…hoe: ze vertelt het tijdens deze livesessie.
Nicole Horsmans - SOOF drinks