46. Boerenmarketing: werk mee met de seizoenen op een leuke manier
Wat je ook doet met (zakelijke) klanten en consumenten…er is altijd iets van marketing nodig om continuïteit in je klantenstroom te houden. Dat geldt voor het aantrekken van bezoekers voor je boerderijwinkel of voor je recreatieve aanbod. Maar ook voor terugkerende abonnementhouders van je groentetuin, B&B gasten of cliënten in je zorgboerderij. Het is efficiënt en leuk om in fases te werken aan je marketingplan. Dat kan met de seizoenen mee. Dus in vier fases die zich ieder jaar herhalen. In de lente ga je zaaien: je doelgroepen bepalen en nieuwe klanten werven. In de zomer oogsten met goede resultaten boeken en producten of diensten verkopen aan je klanten. De herfst is om voorraden aan te leggen oftewel loyale klanten terugkerend maken. En in de winter wil je natuurlijk de mensen die belangrijk voor je zijn verwennen en dus een ‘Customer Delight’ ervaring geven. Tijdens het webinar bespreekt ervaren trainer Franca van Nunen en een ervaren boer (nader bekend te maken) deze vier stappen. En maken we concreet hoe je met kleine tijdsinvesteringen een goed resultaat kunt behalen.
Sprekers
Franca van Nunen - Green Passion
Boeren nader aan te vullen -
Gespreksleider
Franca van Nunen - Green Passion
Franca van Nunen - Green Passion
Boeren nader aan te vullen -
Gespreksleider
Franca van Nunen - Green Passion