Programma highlights voor duurzame MarCom professionals
Het Biobeurs programma zit bomvol inspiratie en (bio)kennis. Ben je MarCom professional? Dan is deze selectie van highlights wellicht iets voor jou:
Workshop nr. 120: ‘van plan naar actie: samen naar 15% biologisch in 2030’
In een interactieve sessie gaan Albert Heijn, PLUS en Odin in gesprek met campagnebureau Food Cabinet, de Smaakspecialist en met GfK: wat zijn de huidige ontwikkelingen in de markt? Hoe gaan we beter eten beschikbaar maken voor iedereen? Welke rol speelt de retail hierin?
Workshop nr. 121 ‘hoe de biosector kan leren van succesvolle opkomende foodtrends’
Ontbossing, klimaatproblematiek, obesitas; hoe breng je de connectie tussen jouw product en deze maatschappelijke problemen op inspirerende manier over op jouw doelgroep. Drie merkeigenaren die dit goed doen, vertellen over hun weg naar succes.
Workshop nr. 4 ‘De bioboodschap in een ander jasje’
In deze workshop gaan we aan de slag met hoe verleid je consumenten om te kiezen voor de bio-variant? Welke duurzaamheidsclaims zijn overtuigend? En zijn er nog ander manieren om de aandacht te trekken?
Deze workshops zijn onderdeel van het kennisprogramma tijdens de Biokennisweek: meer dan 100 webinars en live-kennissessies in 4 dagen tijd.