121. Hoe de biosector kan leren van succesvolle opkomende foodtrends
Groene marcom profs opgelet, want dit is een Webinar voor jullie!
Tips voor een succesvolle duurzame marcomstrategie. Ontbossing, klimaatproblematiek, obesitas; hoe breng je de connectie tussen jouw product en deze maatschappelijke problemen op inspirerende manier over op jouw doelgroep, zodat hij bereid is jouw product te kopen? Ondanks dat jouw producten misschien wel wat meer kosten dan het niet-duurzame alternatief? Zonder belerend en normatief te zijn? Een moeilijk vraagstuk, waar veel (bio) marcom professionals dagelijks weer mee worstelen. In deze workshops vertellen 3 eigenaren van merken waar dit al wel goed is gelukt, over hun weg naar succes. Hoe hebben ze dit aangepakt, wat zijn de do’s en wat zijn de dont’s? Wat kunnen wij leren van hun ervaringen in duurzame marketing-communicatie?
Aan tafel David Klingen van Northern Wonder; het koffiemerk zonder koffie, Marleen Basart van Bites We Love; met snacks die je zonder schuldgevoel kunt snacken en Mark Kulsdom van Dutch Weed Burger; het plant-based hamburger alternatief.
David Klingen - Northern Wonder
Marleen Basart - Bites We Love
Mark Kulsdom - Dutch Weed Burger