46. Hoe betrek je je omgeving - het verhaal van jouw bedrijf - met Bram Romme
Als (jonge) agrariër sta je midden in de samenleving. Steeds meer mensen (denk aan burgers, consumenten, buren) kijken met je mee. Hoe maak je op de juiste manier verbinding met je omgeving en houd je zelf de regie? Hoe word je ambassadeur van jouw bedrijf? Welke kanalen zet je in om jouw verhaal goed tot zijn recht te laten komen? Welke manieren zijn er naast social media nog meer? Een agro-influencer neemt je mee in al deze vragen en de do’s en don’ts. Deze workshop biedt daarmee veel inspiratie om jouw bedrijf (nog) beter op de kaart te zetten. Na afloop kun je direct de eerste stap(pen) zetten!
Bram Romme is melkveehouder, en heeft zichzelf tijdens zijn studie op de HAS verdiept in het communiceren van zaken uit de agrarische sector naar burgers toe, met als doel om het imago van de agrarische sector te verbeteren. Hij heeft zich eerst ingelezen in hoe feiten mensen kunnen overtuigen, oftewel, hoe verpak je het verhaal wat je wil vertellen naar de burger toe, zodat zoveel mogelijk mensen het willen zien, willen horen en ook willen geloven. Bram heeft intussen een Tiktok account opgericht, hiermee bereikt hij honderdduizenden mensen. Wil jij ook stappen zetten in het betrekken van de burger bij jouw boerderij? Meld je dan aan voor deze workshop!
Melkveehouder en agro-influencer Bram Romme - Holycow
Gespreksleider
Gerjanne van Esveld - NAJK